2 Aralık 2010 Perşembe

Ufff ne çok zaman geçmişşşşşş



Volcanic Ash Dunes
  Ne çoook zaman geçmiş , hepi topu 3 yazı yazmışım, sonra unutmuşum gitmişim :((
Heveslenip heveslenip sonunu getiremediğim binbir tane diğer iş gibi olmuş işte bu da sanki :(
Yok yok, yazacağım ama bu ara gerçekten yoğundu. Zaten 2 hafta yurt dışındaydım, tabi bu bahane değil, bir tane mail atmaya bakıyor ama, açıkçası daha ilk zamanlarım olduğundan hep de bilgisayar başındayken oturup yazdıklarımın neye beznzediğini görüp öyle yayınlayasım var :)
Daha yazacağım çok şey var aslında. Tatilde gidip gezdiğim yerleri paylaşmak istiyorum, güzel bir gezi yaptım. İyi geldi, hem de çok iyi, ama İstanbul ve iş , döner dönmez etkisi geçiverdi; şimdi sadece geziye geri dönmek istiyorum
Neredeyse 2 hafta dünyanın öbür ucundaydım, başka bir dünyada, gezdim, gördüm, yedim, içtim, alışveriş yaptım :), fotoğraf çektim, hatta kumar bile oynadım :) Keyifli bir geziydi, yaklaşık 2 hafta hiçbirşey düşünmedim, düşünmek de istemedm zaten. 10 saatlik saat farkı da inanılmaz işime geldi, burada bir hayatım ve işim olduğunu unuttum resmen. ta ki dönene kadar...
Döner dönmez, işimden, evimden, semtimden, hatta kendimden ne çok sıkıldığımı hatırlayıverdim. Bi de bu çok işime gelen 10 saatlik saat farkının da geri dönüşü hiç öyle kolay olmuyormuş. Gecelerim gündüz oldu, sabahlara kadar oturuyorum. İşten erken çıkıp eve uyumaya gidiyorum, o kadar yani...
Uykusuzluktu, sabahlara kadar oturup, tam da uykun gelip gözlerin kapanırken işe gitmek zorundakalmktı vs derken, bir de üstüne iş yeri saçmalıkları :(
İyice gerildim, sıkıldım, gitmeden önceki halim bin beter oldu :(
"Hayatımla ne yapmak istiyorum" demiştim ya hani... Şu tatil , 2 hafta herşeyden uzaklaşma, kafa dinleme belki iyi gelir diyordum ama, o da olmadı işte.... Hala aynı noktadayım, hatta daha kötü.... Çünkü çaresiz hissediyorum kendimi tuhaf bir şekilde. Hep bir yerlere, bir şeylere geç kalıyormuşum gibi; karar veremediğim her gün ömrümden geçip gidiyor ve be aynı yerde saymaya devam ediyorum. Aynı o kafes içinde tekerlek üzerinden dönüp duran hamster'lar gibi :( Bu döngüyü kırmam gerekiyor, gereken cesareti toplamam gerekiyor. İçimde öyle bir güç, öyle bir heyecan kaldı mı bilemiyorum. Ama deniyorum. Küllerimden doğmayı.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder