21 Ekim 2010 Perşembe

Hayatımla ne yapmak istiyorum?


The Lonely but Beautiful Path
 By Stuck in Customs
2 gündür tuhaf bir karamsarlık var üzerimde. Olumsuz duygular, gerginlik, uykusuzluk da üst üste gelince :(
Sanki her şey kötüye gidiyormuş gibi bir hisse kapıldım, mutsuz hissediyorum, kara kara bulutlar dolaşıyor üzerimde...
Nedense, havalardan mıdır, yoksa mantık çerçevesinde, uzun bir süredir kurtulmaya çalıştığım garip, yarı depresyondaki ruh halimin son raddelerine mi geliyorum,  bilemiyorum.
Bu olumsuz duygular, mutsuzluk, yorgunluk, bezginlik hisleri bir süredir var üzerimde.
Hayatımdan yorulduğumu hissediyordum bir süredir, sıkıldığımı.
İşimden, iş arkadaşlarımdan, evimden, yalnızlıktan, oturduğum semtten vs vs vs....

Sürekli bir kaçıp gitme isteği ile uyanıyorum her gün...
Sürekli yaşamak istediğim hayatın bu olmadığı, başka bir yerde, başka bir şehirde, başka insanlarla başka bir hayat yaşamak istediğimi düşünüp durdum.
Ama en büyük problemlerden birisi, ne istediğimi bilmiyor olmam.
Başka hayat, ama nerede, nasıl ?
İstediğim hayat bu değilse, hangisi peki ? Ne yapmak istiyorum?
Hayatımla ne yapmak istiyorum ?
Aylardır, amerikan filmlerinde, ya da şu düşünce gücü v.b. ile ilgili kitaplarda olduğu gibi, bu duygu ve düşüncelerle yatağa yatıp, sabah da inanılmaz ve mucizevi bir şekilde "hayatımla ne yapmak istediğimi biliyorummm" diye uyanmayı bekliyorum...
Ama olmuyor işte.
Nasıl bilir insan ne istediğini ? Nasıl bulur? Nasıl emin olur?
Herşeyi mi istiyorum, hiçbirşeyi mi?
Gerçekten hayatımla ne yapmak istiyorum?
İstediğim kendimi işime gücüme verip, süper bir iş kadını olup kariyer yapmak mı ( bunun için geç bile kalmış olabilirim), yoksa aslında istediğim kendime bir yuva kurup evimin kadını çocuklarımın anası olmak mı, yoksa çocuk da yaparım kariyer de modunda ikisini birden mi istiyorum ?
Ya da belki her şeyi bırakıp, şu hem aşık olduğum hem nefret ettiğim şehirden, İstanbul'dan kaçıp gidip, bir taşra kasabasında her şeyden uzakta mı yaşamak istiyorum?
Yoksa istediğim, bir süreliğine birkaç yıllığına bile olsa yurt dışına gidip, orada bambaşka bir çevre ve bambaşka bir kültürde mi yaşamak, ya da denemek yaşamayı?
Saçma gelebilir okuyana, hatta inanmayabilir de kişi buna; ama ben bunların hepsini aynı oranda istiyorum.
Daha doğrusu şöyle diyeyim, içimde bunların hepsini aynı şekilde isteyen bir sürü "ben" var.
Gel de karar ver şimdi....
Yardıma ihtiyacım var, biri bana yardım etsin nolur?
Hayatımla ne yapmak istiyorum ben? .............

3 yorum:

  1. Aynı dert bende de var ama bi çıkış bulamadım

    YanıtlaSil
  2. Bendeki karmaşa ancak bu kadar net ifade edilebilirdi..Ara ara oluyor bu durum fakat beklemediğin bir anda yükseliyorsun yeniden. Garip bir şekilde aklında olmayan şeylere karar verip ona yoğunlaşıyorsun. Her ne kadar şu an Herşeyi mi istiyorum, hiçbirşeyi mi? düşüncesi olsa da kafamda yine beklemem gerektiğini biliyorum.Öğrendim kazanıp ve kaybedilemeyecek hiç bir şey yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı yazalı 2 yıl olmuş, düşünüyorum da, bazen biri öne çıkıyor bazen diğer ama değişen hiçbir şey olmamış aslında. Yani kariyeri mi huzur mu gezme görme dürtüsü mü yoksa çoğalma mı? Hepsini istiyorum hala, bebek adımlarıyla ilerliyorum, hedef bu kadar çok olunca her birine koşabilmek mümkün olmuyor elbette:)

      Sil