19 Ekim 2010 Salı

Heyecanlı bekleyiş

İlk 2 yazım, benim için önemli adımlar olmakla birlikte, aslına bakarsanız çok da incir çekirdeğini doldurmayacak :P yazılar oldu.
Düşününce, çoook heyecanlı bir hayatım yok ve her gün burada insanlarla paylaşacağım bin tane olay yaşamıyorum.
Aslında daha çok da ne yaşarsam, sanırım kendi içimde yaşıyorum, özellikle bir süredir.
ve de bu kısır döngüye dönüşmüş limitli hayatımda, beni en çok heyecanlandıran, gezmek, seyahat etmek, hatta bunları planlamak oluyor.
Yaklaşık 3 hafta sonra, uzun süredir beklediğim bir geziye çıkıyorum. Yaklaşık 13 gün boyunca çok sevdiğim 2 arkadaşım ile birlikte batı Amerika'da olacağım. Gezi rotamız,  Los Angeles, San Francisco, Las Vegas ve hatta eğer vakit bulabilirsek kısa bir süre Meksika şeklinde olacak. Şu gördüğünüz okul öncesi çocukların karalamalarına benzeyen harita+çizim de, bizim rotamızın en ilkel halde anlatımı oluyor :)
İstanbul-Los Angeles gidiş dönüş uçak biletlerini aldık, o kısım bitti.
Ancak, sonrasında nerede kalacağız, araba kiralanacak, hangi gün hangi şehirde ne kadar kalıp nerelere gidip ne aktivitelere katılacağız gibi (keyifli) sorunlarımız mevcut.
İşte şu an için bu seyahat beni çok heyecanlandırıyor.
Gitmeden önce her şehir ile ilgili araştırmalar yapmak, kalmak için hem şehre yakın hem uygun fiyatlı ve temiz oteller ayarlamak, en byük araba en ucuza hangi firmadan kiralanır gibi soruların yanıtlarını araştırmak :)
Gideceğimiz şehirlerde, görülmesi gereken en önemli yerler, varsa festivaller, konserler,mekanlar, özellikle mmmmmmm restaurantlar :)
Bunların heppsini araştırıp, güzel bir gezi planı çıkarmak ve sahip olduğumuz günleri ve bütçemizi en verimli şekilde kullanacak şekilde plan program yapmak, tüm seçeneklerimizi değerlendirmek....
Sadece hazırlıkları yapmak bile o kadar heyecanlı ki , 3 hafta nasıl geçecek bilemiyorum:)
Hemen 6 kasım  günü gelsinnn ve yola çıkalım istiyorum :)
Gezimizim detayları kesinleştikçe ve hatta sonrasında da gezip gördükçe paylaşmaya devam edeceğim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder