15 Ekim 2010 Cuma

ilk yazım

Nihayet bir "blog"um oldu benim de...
Ne zamandır üzerinde düşündüğüm, ama bir türlü cesaret edemediğim "blog"um artık hayatta...
Offf ne kadar zor oldu ama bir bilseniz... İnsan kararsız olunca işte. Adının ne olacağına karar vermem bile çok uzun sürdü.
Ne yazacağıma karar vermem daha da zor olacak sanırım bundan sonra
Kafamdan geçenleri içimden geldiği gibi yazıya döküp insanlarla paylaşma fikri zaten başlı başına korkutucu. Eskiden  de yazardım, ama sadece kendim için. Yani sadece kendim okuduğum gibi, bir de kendime iyi gelmesi için yazardım.
Yine yazmak istiyorum, ama bu sefer daha cesur bir hamlede bulunuyorum,  en azından benim için. Yoksa "Blog"uma isim seçmeye çalışırken farkettim ki, sanırım milyonlarcası var.
ilk gün, ilk yazı, bir çeşit açılış gibi...
İleride burada, bakış açımı, düşüncelerimi, hayallerimi, belki gezilerimi, paylaşmak istediğim ne varsa, içimden geldiği gibi, görebilmek umuduyla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder